سلام

 راستش بنده 26 سالمه هیچ تمایلی و هیچ کششی تا این سن به جنس مخالف و کلا ازدواج ندارم اوایل خوشحال بودم که اینجوری ام و از مسائل جنسی بدم میاد به خاطر همین زیاد تمایلی به ازدواج ندارم ولی الان نگران هستم که نکنه بیمار باشم .

تا این سن هم به هیچ پسری کشش نداشتم واصلا نمی دونم دوست پسر چیه (یعنی هیچ وقت نداشتم و تجربه نکردم) از مرد ها می ترسم همش می ترسم بهم اسیب برسونن حتی اجازه نمیدم کسی بهم نزدیک شه با رفتارم منظورمه خیلی سرد و خشک هستم .

بیرون البته اینجوری ام .ولی الان میخوام بدونم که چرا من اینجوری ام. اینم بگم ازدواج رو دوست دارم وست دارم یکی مثل دوست کنارم باشه باهاش به ارامش برسم ولی از مسائل جنسی اش بدم میاد فقط اون نباشه ازدواج خوبه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)