سلام دوستان یه سوال

اگه یه پسری باشه با ایمان خنده رو خوش اخلاق وضعیت مالیشم خوب باشه باعرضه باشه و دستش به دهنش برسه از لحاظ قیافه هم خوب قد 183 که زیادم چاق نباشه ( البته من اینارو واس توضیح اضافی گفتم واسم ظاهر زیاد مهم نیس نه این که نباشه ولی زیاد نه قیافشم گفتم خوب چون به نظر خیلی ها قابل تحمله اما از نظر من که زیباس) با این مشخصات حاضرید باهاش ازدواج کنید؟ دوستاش که میگن با مرام ترینه بین دوستامون و هر وقت که اون باماس ما احساس ناراحتی نمیکنیم ولی میگن وقتی عصبانی میشه باید ازش دور بود و دنبال سوراخ موش بود .

ایمان  و اخلاق واسم مهمه اما ما که هنوز محرم هم نشدیم با خودم میگم نکنه این اخلاقاش و خنده رویش تظاهره جلو جمع اینجو باشه طوری که دوستاش میگن هیچ وقت نمیشه خنده های واقعی و مصنوعیشو تشخیص بدی .

در ضمن این پسر خیلی هم مغروره طوری که دوستاش قبلنا میگفتن این آدم آخر سر با لباس دامادی جلو آینه با خودش ازدواج میکنه اما حالا .... خودشو خیلی دوس داره میگن عاشقای واقعی عشقشونو بیشتر از خودشون دوس دارن از کجا بفهمم این آقا پسر هم واقعا منو دوس داره؟؟

البته بگم من دختر با ایمانیم اونا رو هم که گفتم نه این که با دوستای این آقا پسر حرفی زده باشم نه اصلا حتی دوستاش منو هم نمیشناسن فقط این حرفا به گوشم رسیده من این آقا پسرو دوس دارم ولی شناخت یه آدم اونم کسی که هم جنس خودت نیس خیلی سخته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)