یه دختر مذهبی هستم، توی یه رشته خوب در حال تحصیلم، خانواده خوبی هم دارم، ارتباطم با خانواده هم خوبه.
 آدم شوخ و بامزه ای هستم، یعنی اینها رو بقیه بهم میگن، خیلی ها هم بهم گفتن خوش اخلاق و مهربونم...تنها عذاب زندگیم، اینه که چهره خوبی ندارم! 

اون طوری نیستم الکی بگم خیلی خیلی خیلی زشتم، قد و وزن مناسبی دارم و اجزاء چهره ام نسبتاً بد نیست، ولی هر کدوم نقص‌های نا جالبی دارن، مثلاً فرم دندون هام اصلاً قشنگ نیست یا چشم هام شدیداً نامتقارنه، متاسفانه بد عکس هم هستم، برای همین تمام عیب های صورتم دو برابر می شه!  

از سن نوجوونی از عکس گرفتن فراریم، به زور وادارم می کنن تا توی عکس ها باشم.  این قدر اعتماد به نفسم رو از دست دادم که دلم می خواد بشینم توی خونه و اصلاً نرم بیرون، گاهی هم به خاطر عکسام یا چهره م از دوستان و آشنایان مورد تمسخر قرار گرفتم. نگرانم برای ازدواج هم به مشکل بخورم...
می خواستم ببینم کسی هست شرایط منو داشته باشه؟ چه طوری با این شرایط کنار اومده؟ ممنون می شم چند تا راهکار بهم بدین تا این قدر اذیت نشم سر این مسئله.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)