سلام

من ۲۰ سالمه و به آقا پسر هم سن خودم سال گذشته تو فضای مجازی آشنا شدم یه مدتی با هم تلفنی در ارتباط بودیم . کم کم بهش علاقه مند شدم اونم بهم علاقه مند شده ما میخوایم با هم ازدواج کنیم ولی چون الان شرایط ازدواج رو نداره بهش اجازه ندادم بیاد خواستگاری.

الان یه سری مطالب اینجا خوندم که دوستی قبل ازدواج درست نیست و زندگی خوبی در آینده نمیشه داشت . یکم میترسم اون خیلی پسر خوبیه خیلیم به من وابسته شده منم خیلی دوستش دارم اما میترسم اگه ازدواج کنیم خوشبخت نشیم . نمیدونم چیکار کنم اجازه بدم بیاد خواستگاری یا نه؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)