سلام
مشخصات ظاهری قد 172، وزن 58 ، سفید پوست و قیافه معمولی
من خیلی جذابیت در نگاه اول را ندارم و خیلی کم پیش میاد کسی در نگاه اول دید خوبی نسبت بهم داشته باشه.چون معمولا ژست قدرت همراه با غرور و همچنین کم حرفی تو ذوق میزنه...

اما وقتی کسی با من مقداری نشست و برخواست کند نظرش کلا عوض میشود و دیگه بهم میچسبد .

من ادم سازش پذیری هستم یعنی محاله از یه وضعیت نامطلوب گله کنم بلکه با خنده شرایط موجود را میپذیرم از طرف دیگر همیشه شعارم این بوده تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب،یعنی اون وضعیتی که نامطلوبه را سعی میکنم تغییر دهم.

ذهن پرسشگرا و راه حلگرایی داریم یعنی حتی اگر در مورد بحث یا موضوعی اطلاعای نداشته باشم سعی میکنم راه  حل هایی برای موضوع مورد نظر پیدا کنم

ای کیوی متوسطی دارم البته همه بهم میگن پسر تو یک نابغه ای ،اکثرا اینو میگن ولی خودم میدونم اینطوری نیست بلکه اطلاعات زیادم در مورد موضوعات مختلف بهمراه کنجکاوی باعث شده بقیه اینطور بهم نگاه کنن ولی هوش هیجانی خوبی دارم یعنی میتونم شرایط روانی بد را تغییر بدم و همه چیزو به نفع خودم برگردونم.

زیاد مذهبی نیستم و زیاد اهل مطالعه،سخنرانی و یادگیری هستم.

خوب غرض از گفتن اینها ،با توجه به گفته های بالا ادمای زیادی دوروبرم هستن به نوعی که خیلی ها دوست دارن با من باشند و با من وقت بگذرونن حتی اهل منزل هم گاهی از اینکه اتاقم محل رفت وامد همسایگان اشنایان و دوستانم شده گله میکنن.

تصمیم به ازدواج دارم ولی نمیدونم ایا این موارد میتونه باعث ازار همسرم بشه یا نه ؟
لطفا بنده را از تجربیات گرانبهاتون سودمند کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)