سلام دوستان

من دختری هستم بالای 25 سال که چند ماه پیش یه خاستگار سنتی داشتم و با ایشون چند باری بیرون رفتم و ظاهرا همه چیز خوب بود ولی بعد از دیدار آخر این آقا ناپدید شد و تماسی نگرفتن .

تا اینکه بعد از 3 ماه تماس گرفتن که جوابشون منفی نیس و نیازه بریم و بیاییم ... ولی من الان از این بدقولی ها و تردید هاشون ناراحتم و میخوام بگم نه تا از این برزخ راحت شم .

ولی نمیدونم تصمیم درستی هست یا نه ؟؟؟ آیا میتونم به مردی که اینقد مردد هست اعتماد کنم و ببینم میتونه عاشق بشه یا نه؟
خواهشا اقایون و خانما کمکم کنید تا بهترین تصمیم را بگیرم

یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)