سلام طاعات و عبادات شما عزیزان قبول حق
من دختری هستم چادری ، ما جنوب زندگی می کنیم این روزها هم هوا خیلی گرمه اونایی که جنوب زندگی می کنند میدونن من چی میگم. راستش رو بخواید یه خواهش از آقایون دارم .

تو رو خدا از خانمها نپرسید که روزه هستن یا نه ، شاید عذر شرعی داشته باشند و رو شون نشه که بگن روزه نیستن، و دروغ بگن که روزه هستن، راستش رو بخواهید من از دروغ بدم میاد اما امروز یکی از فامیلامون رو با خانمش دیدم حین صحبت کردن ازم پرسید روزه هستم منم گفتم آره اما دروغ گفتم چون عذر شرعی داشتم راستش رو نگفتم خجالت میکشیدم بگم روزه نیستم  .

بعد از خداحافظی رفتم کافی نت کار داشتم کارم طول کشید اونجا هم دروغ گفتم راستش صاحب کافینت یه پسر جوانی بود فکر می کرد روز شهادت امام علی علیه السلام روزه نمی گیرن منم گفتم نه برا چی روزه نگیرن بعد گفت روزه هستید شما منم گفتم آره،

خیلی ناراحت شدم که دروغ گفتم و از خدا خواستم من رو به بزرگی خودش ببخشه شرمنده ام.............
التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)