سلام دوستان

من دختری 26 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم و دختری مذهبی و چادری ام. من برای ازدواج معیارم همیشه ایمان و اخلاق طرف مقابل بوده و تحصیلات در صورتی که طرف مقابلم درک و معلومات دینی و اعتقادی بالایی داشته باشد برایم اهمیت چندانی ندارد.

حدود 1 سال پیش خواستگاری داشتم که از لحاظ ایمانی و اعتقادی با بنده سازگار بود ولی مدرک دیپلم داشت و به خاطر این تفاوت و میل بنده به ادامه تحصیل در مقطع دکترا از این ازدواج صرف نظر کردیم. در این مدت خواستگاری نداشتم که از لحاظ اعتقادات مذهبی به پای ایشان برسد. در این مدت هر چه دیدم دیگر پسرانی که اطرافم هستند هیچ کدام اینگونه نبودند و باعث شد من از اینکه پسر مومن و مذهبی تحصیل کرده ای به سراغم بیاید نا امید شوم و از دادن جواب رد به ایشان پشیمان.

چندی پیش از طریق واسطه ای که ما را معرفی کرده بود متوجه شدم که ایشان هنوز ازدواج نکرده اند و با توجه به این که بنده از ادامه تحصیل منصرف شدم، مایلند دوباره به خواستگاری ام بیایند. به نظرتان چکار کنم؟ آیا اجازه بدهم دوباره به خواستگاریم بیاد با توجه به این که ایشان حدود 70 درصد از نظر معیارهای من را دارند؟


آیا تفاوت تحصیلی می تواند در آینده مشکل ساز شود؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)