سلام

آیا برای ازدواج هر نفر، توی قسمت و تقدیرش یه نفر خاص ثبت شده؟ این طوری بگم فرض کنید یه دختری توی تقدیرش نوشته شده با فلانی ازدواج کنه. اگه این دو نفر به هر دلیلی به هم نرسیدند ،هیچ کدوم خوشبخت نمیشن؟یا نه هر دو نفری می توانند با هم زندگی کنند و خوشبخت باشند و این بستگی به تصمیم های دو نفر داره که چه کسی رو انتخاب کنند؟

راستش رو بخواهید دختری هستم که از دوست و آشنا زیاد بهم خواستگار معرفی میشه ولی واقعاً دوست ندارم الآن ازدواج کنم.اصلاً حوصله ی هیچی اش رو ندارم .از آشنایی گرفته تا خرید عقد و رفت و اومد و غیره.

 ۲۶ سالمه و قبلا ازدواجی بودم ولی الآن متوجه ام که برای شروع زندگی جدید زیاد بلوغ ندارم و بی مسئولیتم. از طرفی می ترسم الآن که دارم خواستگار می پرونم قسمت واقعی من یکی از همین ها باشه و خودم رو بدبخت کنم. به شدت نیازمند نظرات شما هستم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)