سلام
سوال بنده اینه که فرض کنید شما به عنوان یک پسر الان یک شرایط خاصی دارید , مثلا تازه دانشجویی هستید که نه کار دارید نه سربازی نه پول نه تحصیلات عالیه نه دارمد و پس انداز و خونه و ماشین و ...
حال  10 + سال دیگه شرایط شما از عدد 2 به عدد 8 از 10 ممکنه تغییر کنه و شرایطتون خیلی خوب بشه , حال زنی و خانواده ای که به شما زن میدن با اون موقع که نمرتون 2 بود خیلی فرق خواهد کرد , حال سوال بنده اینه که الان که مثلا نمرمون 4-5 هست و تا 5-6 سال دیگه به 8-9 تغییر می کنه چطوری زنی رو بگیریم که اون موقع که شرایطمون خوب شد احساس خسران نکنیم , یعنی زنی رو بگیریم که می خوایم نه زنی رو که بهمون می دن ؟
یعنی شاید این حس ایده ال طلبیه ادم هست اما مشکل من اینه که الان که می خوام زن بگیرم می گم باید شرایط خود زنه و خانوداش و ... طوری باشه که مثلا 10 ساله دیگه که شرایطم خیلی خوب شد نگم اون موقع چون بهم زن بهتری ندادند اینو گرفتم , یعنی شریطم که خوب شد زنه از چشمم که نیفته هیچ محبتم بهش بیشترم بشه .
ایا این درسته ؟
سوالم از پسرا اینه که ایا الان اون زنی رو که مد نظرتونه بهتون می دن ؟ اگر با یک ادم که سطحش اندازه ی الان شماست ازدواج کنید ولی 10 ساله دیگه شرایطتون عالی بشه طوری که اگر مجرد بودید هر دختری رو می خواستید از خداش بود زن شما بشه احساس بدی بهتون دست نمی ده ؟
می شه منو راهنمایی کنید
( اگر لحن کلامم طوری بود که دختر خانمی با خوندن این پست احساس بدی بهش دست داد پیشاپیش عذر خواهی می کنم و بهش می گم شاید منظورم رو درست نتونستم براتون توضیح بدم )
با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)