با سلام
بنده یک پسر 25 ساله هستم و یک سری روحیات دارم و میخواستم بدونم تو ازدواج واسم مشکل پیش میاد؟؟؟
1 - من کمی خلق زنانه دارم و فکر میکنم زن ها بدشون بیاد. لطفا خانم ها نظر بدین. مثلا در خانه به مادرم در ظرف شستن کمک میکنم، یا حتی جارو، لباس های خودمم اکثر اوقات خودم میشورم . به بازار رفتن علاقه دارم و ...آیا زنان به چنین مردی نگاه بد دارند؟ چون شنیدم زن ها دوست ندارن مردشون روحیات زنانه داشته باشه. البته به خانواده وابسته نیستم.

2- آیا دختران از مردان انعطاف پذیر و آرام بدشون میاد؟ آخه میگن زنا دوست دارند گاهی مردشون رابطه خشن داشته باشه یا حتی بدن مردشون بو بده و.... من خیلی انعطاف پذیرم، دیر عصبانی میشم و حتی توی بدترین اتفاق ها با خنده خودمو کنترل میکنم. و خیلی به نظافت اهمیت میدم. آیا زنان به چنین مردی به دید یک سوسول نگاه می کنن؟
تو رو خدا واقعیت را بگین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)