سلام عزیزان دل وقت شما بخیر و خوشی باشه

من و همسرم دو سالی میشه که عقد کردیم و به امید خدا تصمیم داریم بریم زیر یک سقف. از قضا در آینده ی نزدیک جشن عقد یکی از بستگان نزدیک خانم بنده هست و همسر من هم بالطبع علاقه زیادی برای شرکت در این مراسم داره. حالا مشکل این هست که من به دلیل شرایط شغلی و تداخل زمان کاری (و عدم امکان گرفتن مرخصی) توانایی حضور و همراهی کردن همسرم را در اون روز ندارم.

لازم به ذکر هست عقیده ی شخصی خودم اینه که زن و شوهر نباید بدون هم در مراسم و مهمونی ها شرکت کنن چرا که این کار مناسب یک زوج همراه و همدل نیست.

در نتیجه الآن موندم آیا به همسرم بگم که ایشون هم بدون من نره یا علی رغم میل باطنیم اجازه بدم با خانواده ش در این جشن حضور پیدا کنه؟ چون نمی خوام از الآن این طور جا بیفته که من مشکلی با تنها رفتن همسرم به مکان های مختلف ندارم.

در ضمن باید بگم ما در دوران عقد محدودیت خاصی نداشتیم و عقیده داریم زن و شوهر از ابتدای عقد مثل یک زوج عادی هستن و تفاوتی با دوران بعد از عروسی ندارن. (صرفاً جهت توضیح بیشتر شرایط)

خیلی ممنون میشم اگر با نظرات خوب خودتون من را راهنمایی بفرمائید. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)