سلام
یه چند وقتیه حس میکنم پسر خالم به من علاقه دارم اینو از عوض شدن رفتاراش و نگاهاش میفهمم
- هی سعی میکنه با من حرف بزنه.
- فیلم مورد علاقه ام رو برام میگیره.
- نگاهاش دنبال منه.
و...
من ازش خوشم نمیاد اصلا... نمیخوام بهش فکر کنم.خیلی سعی میکنم محلش نذارم سعی میکنم باهاش سنگین تر باشم ولی وقتی باهام حرف میزنه این نیش وامونده ی من هی باز میشه... من کلا همش لبخند میزنم با هر کی باشه اگه دایی هام باهام حرف بزنن یا هر کی کلا لبخند زیاد میزنم یا میخندم با پسرخاله های دیگه ام هم همینطورم (خیییلی سعی میکنم نیشم وا نشه اما نمیشه ) البته اینم بگم که من تازگی ها مهربون تر و لبخند به لب تر شدم.
در مورد خنده و اینا اینطور نیست که فقط با مردا اینطور باشم با خانما هم همینطورم....
حالا میخوام بهم بگین
۱- آیا اصلا پسر خالم بهم علاقه داره یا من دچار سو تفاهم شدم ؟؟ با توجه به تغییر رفتار های خودم که با خودم گفتم شاید عکس العملیه در قبال رفتار های خودم.
۲- چیکار کنم وقتی باهام حرف میزنه بتونم خودمو کنترل کنم و این نیش من بسته بمونه ؟؟؟
۳- چیکار کنم از من بدش بیاد و علاقه اش به من کمرنگ و پاک بشه ؟؟ میخوام کاری کنم که قبل از  شکستن غرورش بعد از خواستگاری ( احتمال ) و جواب رد شنیدن و به احتمال زیاد دلخوری های دو خونواده بهش بفهمونم که بهش علاقه ای ندارم بدون اینکه دلخوری پیش بیاد.
آقا پسرا طرف مقابلتون باید چه رفتاری داشته باشه تا شما بیخیالش بشین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)