سلام رفقا, تشکر می‌کنم که متن من را می خونید و نظر می‌دید.

من دختری زیر بیست و پنج سال و  فارغ التحصیل دانشگاه سراسریم. به خاطر شرایط جسمیم «محدودیت بینایی» و زندگی توی یه روستای محروم قصد دارم برای کار برم یه استانی که خیلی از ما دور نیست اما مجبورم که خونه مستقل بگیرم حالا یا تنها یا با همخونه.  

دختری محجبه و بسیار معتقدی هستم و تا این سن اصلاً سمت روابط خارج از چارچوب نرفتم. خانواده اصیل و آبرومندی دارم که علیرغم مشکلم همیشه حمایتم کردن و با اینکه می دونم براشون سخته اما برای تصمیم ارزش قائل هستند و حمایتم می کنن.

حالا سوالم اینه آقایون نگاه شون نسبت به دختری که با شرایط من  مستقل زندگی می کنه چیه؟ آیا اینکه دختر معتقدی یه مدت مستقل بوده تأثیری توی ازدواجش داره؟ البته کار من طوری هست که بعد یکی دو سال می تونم منتقل بشم شهر خودم اما این قدر توی استان ما دیدگاه شون نسبت به معلول محدوده که مجبور شدم چنین تصمیمی بگیرم.

این هم اضافه کنم که علیرغم محدودیتم دختری مستقل و فعالم و توانایی استقلال را در خودم می بینم. ممنونم که خوندید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)