سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم . من یه دختر 25 سالم حجاب و ظاهر و همه چیزم معمولی و معتقد ! چند ساله عاشق یه نفر بودم  28 سالشه . به مدت دو سال با اطلاع خانواده ها و تقریبا همه :( درارتباطیم . اصلا با هم هیچ رابطه ی ج... نداشتیم و کاملا تحت کنترل ( با اطلاع خانواده هامون ) قرار بود تا فارغ التحصیلیم منتظر باشیم و بعد عقد کنیم این مدت هم قرار بود باهم آشنا بشیم .

اما مشکلی واسم بیش اومده که زندگیمو افسرده کرد:

الان که  دیگه فارغ التحصیل شدم باید عقد کنیم من اصلا دیگه تمایلی به ازدواج با ایشون ندارم !!  :( تو این مدت دو سال خیلی بهم محبت میکرد احترام و ...

و من عاشقش بودم ( البته بدون شناخت کامل یه جورایی اول عاشقش شدم بعد کم کم شناختمش ) اما یه دو سه ماهی میشه یه رفتارهایی ازش سر میزنه که احساس میکنم فقط ظاهرش شبیه آدمی بود که من اونو تو ذهنم داشتم .

ظاهر خوب مهربون با ایمان و نجیبی داره  اما... . قرار شد که این اواخر که نزدیک زمان عقدمون بود در مورد مسایل جنسی هم حرف بزنیم متاسفانه تو این مرحله هر چی حس خوب بهش داشتم رو از دست دادم .  عقایدش در مورد تنوع طلبی و ... جدیدا شکوفا شده و معتقده که سیستم مرد چند همسری و ...

من اعتراف میکنم که عشق باعث شد حتی با همه ی احتیاطم علائمی که قبلا شاید در این موارد دیدم رو جدی نگیرم و الان به اینجا برسم !!

بهش چیزی نگفتم  ولی از درون بهم ریختم یک ماه از این قضیه میگذره و من روز به روز نسبت بهش سرد تر شدم من حس تنفر به همچین مردایی دارم .

خواهش میکنم جبهه خاصی نگیرین  اصلا اینو نگفتم که الان پای اسلام و زیست شناسی و.... بیاد وسط گفتم که دلیل سرد شدنم رو بدونین

الان سوالم اینه که:

من نمیتونم با ایشون  زندگی کنم کلا دیگه بودنش برام کابوس شده ، چیکار کنم این رابطه بدون آسیب به ایشون و اختلاف خونواده  آروم و بیصدا تموم بشه؟؟

به خودش چی بگم ؟ به علت حس بدی که نسبت به ایشون بیدا کردم میترسم تصمیمم تحت تاثیر حسم قرار بگیره و در حقش ظلم کنم !

فکر میکردم که شاید اون میخواد رابطه رو من تموم کنم و این حرفا رو میزد ولی حالا که اونم متوجه سرد شدنم شده، همش از اینکه زندگی آینده اشو با من ساخته و من اگه نباشم زندگیش عوض میشه و انگیزه و ... نداره  حرف میزنم و اصرار داره زود عقد کنیم ! و من فهمیدم اشتباهه فکرم!

از مشاور هم کمک خواستم ولی دوست دارم نظر آقایون تو این رنج سنی رو بدونم چه جوری دوست دارین این قضیه تموم بشه؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)