سلام دوستان عزیزم 

من دختری 29 ساله هستم که به خاطر شغلم (گرافیک و تیز تبلیغاتی) با یه آقای معروف به اصطلاح سبلریتی آشنا شدم از لحاظ فرهنگی و اقتصادی نزدیک بهم هستیم. 

ایشون پیشنهاد دادن یه مدتی با هم معاشرت کنیم تا همدیگه رو بیستر بشناسیم تا اگه به توافق رسیدیم،ایشون به طور رسمی اقدام کنند، دختر جشم گوش بسته ای نیستم امّا ارتباط با آدم‌های معروف و شناخته شده شرایط خاص خودشون رو داره، سؤالم اینه ایشون رو چه طوری بشناسم چه طور محک بزنم؟ 

چون حرف و حدیث درباره شون زیاده، بین راست و دروغ گیر می کنه، از طرفی با در و همسایه هم رفت و آمد ندارن، دوستان محدود دارن که اگه موردی هم باشه به من چیزی نمی گن، فامیل و آشنا هم همین طور.

تو شبکه های اجتماعی که ممکنه به خاطر شهرت و پرستیژ ملاخظه خیلی چیزها رو بکنند. واقعاً دوستان عزیز موندم چه کار کنم شما تحربه ای دارید یا نظری دارید راهنمایی کنید.

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)