سلام دوستان
دوستان ، الان که دارم مینویسم اصلا وضع خوبی ندارم . ترکیب صورتم که افتضاح ، خیلی سیاهم خیلییییی صورتم استخوانی که دماغم زده بیرون ، تازه دو طرف صورتم تقارن نداره کلا کج و ماوجم و یه خال گنده هم روی صورتم دارم که خیلی تو چشمه و صورتم درازه که استخوناشم زده بیرون طوری که همه متوجه میشن و نگام میکنن.
حالا از خیر صورتم که بگذریم  وزنم 120 کیلوئه ، حالا شاید بگین چطور ممکنه 120 خب شده دیگه ،چیکار کنم، اصلا به سختی میتونم راه برم و کارامو انجام بدم خیلی بده تازه قدمم کمه که باعث شده بیشتر اضافه وزنم نشون بده .
تازه این که چیزی نیس اصلا تو اجتماع هم  کلی مشکل دارم همه یه جوری نیگام میکنن، هیچ لباسی سایزم نیس همش باید سفارش بدم،  خیلی سخته خیلییییییی.
همین هفته پیش تو دانشگاه اشتباهی خوردم به یه پسره بیچاره سه متر اونور تر پرت شد دستش در رفت تازه پسره بوکسورم بوده داغون شد اصلا یه وضعی ... .
میشه بهم چند تا راهکار بدین تا سریعتر کم کنم واس جشن داییم که چند ماه دیگه ست و از این وضع خلاص بشم فقط رژیم ندین که نمیتونم انجام بدم چون خیلی شکموام .
بهم یک کم راهکار بدین تا از این وضع داغون خلاص بشم، آخه اینجا متخصصین و مشاورین خبره و دکتر مهندس زیاد میان که راهکار بلدن دیگه !
با تشکر از همگی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)