سلام!
یه نظر؟، یه دیدگاه؟
میشه رک و پوس کنده بگید اولین چیزی که بعد از شنیدن این عبارت میشنوید ؟ " من تغییر جنسیت دادم " ، مردم چه برداشتی دارن ؟
برام مهمه...
من یه دختر 19 ساله هستم و وابستگی زیادی به دوستم دارم و ایشون هم همین قدر وابسته هستند.
مدتیه دارم فک میکنم حالا که ما انقد همو دوست داریم چرا نشه که ازدواج نکنیم؟ چرا نشه که بتونیم همیشه پیش هم باشیم؟ دیگه دلتنگی نکنیم... اصلا چی هست تغییر جنسیت؟ لطفا به سوالاتم جواب بدید؟ هر چی که میدونید؟
من در این حد فقط میدونم که میشه انجام داد و لاغیر ، چقدر خانواده‌ م قبولم میکنن؟ من که فرزند آخرم و سه تا برادر دارم و تک دخترم ... ، مادرمو چبکار کنم؟!؟ اصلا باید برم پیش چه متخصصی؟ چقد هزینه داره؟!؟ من گیریم پسر شدم ؟ میتونم بچه دار شم؟!؟! یا فقط شماتیکه؟!
من درباره این موضوع با دوستم حرف زدم، و دوستم گفت نباید تو خلقت خدا دستکاری کرد ...
خودمم منصرف شدم چون اصلا روشو ندارم. ب مادرم چی بگم... بگم به یه دختر وابسته‌م خواستم برا اینک همیشه کنار هم باشیم دخترتو ازت بگیرم.....
ولی این سوالا رو جواب بدید، حد اقل بدونم

پیشنهاد:

حاضرید با کسی که تغییر جنسیت داده ازدواج کنید؟

باید تحت جراحی تغییر جنسیت قرار بگیرم ولی امکانش نیست

پسرم، اما به خاطر داشتن رفتارهای دخترانه به روانپزشک مراجعه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)