سلام من یک ترنس سکشوال هستم یا به طور عامیانه همون دو جنسه ، که باید تحت جراحی تغییر جنسیت قرار بگیرم منتها اصلا موقعیت و امکانش برام محیا نیست حتی درصدی .
و از طرفی گرایش جنسی افراد ترنس تقریبا ۱۰ برابر دختر های عادیه و من بخاطر چهره خاصی که دارم وقتی میرم خیابون یا هر جای دیگه مردها و پسرها بهم پیشنهاد های بی شرمانه میدن و حتی وقتی تو خیابون منتظر تاکسیم نگه میدارن میگن سوارشو ، یا برسونیمت و بعد حرفهای زشت .
ضمنا من با پوشش دخترونه نمیگردم به این دلیل وقتی میرم خیابون خیلی خیلی اذیت میشم . مردم مسخره میکنن یا میخندن یا فحش میدن . یعنی هم از طرف خانواده طرد شده ام هم از طرف مردم .
از طرفی هم گاهی اوقات وسوسه میشم با اون مردها رابطه برقرار کنم چون همیشه یک بن بست جلوی خودم میبینم که راه گریزی ازش نیست . مثل چیزی که هیچوقت تمومی نداره و مطمئنا با شرایطی که من دارم هیچوقت نمیتونم عمل کنم
حس میکنم خیلی وقته به بن بست رسیدم فقط تنها کسی که دارم خدا هستش و به غیر اون هیچکس .


پیشنهاد :

ترنس ها نمی تونن بچه دار بشن؟

ممکنه شخص یک تراجنسی یا یک ترنسکشوال باشه

بررسی مسائل دو جنسه ها در ایران

حاضرید با کسی که تغییر جنسیت داده ازدواج کنید ؟

یعنی پسره؟ پس چطوری تو مدرسه دخترونست؟

یه رفیق دارم دختره اما خیلی شبیه پسراست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)