سلام

من دختری 18 ساله م . یه رفیق دارم دختره اما خیلی شبیه پسراست. شک دارم ترنس یا نه. صداش کاملا پسرونست. عکسشم روی پروم گذاشتم همه فکر کردند پسر باشه. رفتاراشم کاملا پسرونست.

با یه دختر رابطه داشت که دختره ولش کرد. خیلی داغون بود. من کنارش بودم و آرومش کردم و باهاش راه اومدم. اون کاملا بعد از 2 سال دختر رو فراموش کرد خدا رو شکر. اما امشب بهم گفت که عاشقم شده ولی نگفته چون ترسیده باهاش بد شم.

من چکار باید بکنم؟

میگه هیچ انتظاریم ازت ندارم. فقط عاشقتم و میخوام همیشه خوشحالت کنم. لطفا بگید من چه رفتاری بکنم؟ میترسم ترکش کنم چون تازه حالش خوب شده و باز بد میشه. اگرم بمونم میترسم بدتر اذیت شه.

لطفا کمکم کنید!!!


پیشنهاد :

ترنس ها نمی تونن بچه دار بشن؟

ممکنه شخص یک تراجنسی یا یک ترنسکشوال باشه

بررسی مسائل دو جنسه ها در ایران

حاضرید با کسی که تغییر جنسیت داده ازدواج کنید ؟

باید تحت جراحی تغییر جنسیت قرار بگیرم ولی امکانش نیست

یعنی پسره؟ پس چطوری تو مدرسه دخترونست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)