من اخرای 20 سالگیم هستم و نیاز جنسی شدیدی دارم .هدفم از ازدواج نزدیکتر شدن به خدا بوده و هست و الان ایمانم در خطره! تصمیم گرفتم ازدواج کنم چون بعد هر بار خودارضایی که دیگه نمی تونم خودم رو کنترل کنم حدود یه روز تو حالت مات و مبهوت به سرمی برمو...
اما خانوادم میگن زوده.میگن برای ارشد قبول شو بعد.(یعنی سه سال دیگه)
نمی دونم چیکار کنم برای ازدواج؟!
از طرفی محل زندگیمون جنوب هست و محل دانشگاهم طرفای تهران. یعنی من فقط تابستون رو خونه هستم،می ترسم ازدواج کنم با کسی که جنوبی باشه و من به خاطر دوریم ازدواج موفقی نداشته باشم از اون طرفم خواستگاری دارم که تهرانی هست و میگه حداقل چندسال اول زندگی رو بیا تهران و درست رو بخون اگر اذیت شدی من میام محل زندگی تو!از این که همشریم نیست و مجبورم منی که علاقه مند به خانوادم هستم ازشون دور شم حداقل برای چندسال اول زندگیم اذیتم میکنه

به نظر شما کدوم مورد بهتره برای شرایط من؟

باتشکر فراوان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)