با سلام و احترام خدمت کاربرای محترم خانواده برتر
قبل از هر چیزی ازتون خواهش میکنم ، تمنا میکنم خوب پستم رو بخونید و اون جور که به صلاحم هست راهنماییم کنید چون این تصمیم گیری به شدت برای من حیاتیه و من رو نظرات تک تک شما حساب میکنم .
من برای یه مدتی با یه پسری با قصد ازدواج دوست بودم اما هیچ کار بدی نکردم فقط در حد ابراز علاقه بوده ولی بعد از یه مدت هر دو به این نتیجه رسیدیم که تفاهم نداریم و بهم خورده .. از اون ماجراها مدت ها گذشته و الآن برای من یه خواستگار اومده که شرایطش خوبه و پدر و مادرم قبولش دارن اما من خیلی مرددم ..
اصلا نمیتونم قبولش کنم با اینکه همه چیزش خوبه ، اول از همه دوس ندارم الان ازدواج کنم دوس دارم کمی صبر کنم تا هم یه کم پخته تر بشم هم یه سری کارها هست که باید انجام بدم و از طرف دیگه فکر میکنم باید مدت بیشتری از رابطه قبلی بگذره تا کاملا برام فراموش بشه .
نمیدونم چون تو ذهنم با شخص قبلی برای خودم زندگیمو ساختم حالا چکار کنم که اون چیزایی که تو ذهنم ساختم از بین بره و بتونم به حالت عادی برگردم چون میترسم نتونم بعد ازدواج با این شخص اون چیزایی که از شخص قبلی تو ذهنم بود رو فراموش کنم ..
به نظر شما اگه ازدواج کنم میتونم فراموشش کنم؟ در ضمن اضافه کنم که من به این آقا حس خاصی ندارم و هنوز اجازه ندادم بیان منزل ، از آشنایان هستن ، اما خب نمیشه ازشون ایرادی هم گرفت ، فقط امکان داره بعد ازدواج حسی بوجود بیاد؟  کسی تجربه داره که بعد ازدواج یه رابطه قبلی رو فراموش کرده باشه؟
خواهش میکنم راهنماییم کنید تا تصمیم درستی بگیرم خیلی میترسم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)