سلام بچه ها

یه چند تا پیشنهاد داشتم که خودم میخوام رو زندگیم پیاده کنم گفتم شمام شاید بخواین همراهم کنید .

به همین خانواده برتر رجوع کنیم بدبختی دنیوی موج میزنه بنظرتون کافی نیست این وضع ؟ بهتر نیس از دنیا فانی  کنده بشیمو بریم به جایی که از اول باید بودیم؟ بهتر نیس رابطمونو با اون بالایی بهتر گنیم؟حالا چطوری!!

برای شروع کار ؛

بیاین از امروز دو صفحه قران بعد از هر نماز بخونیم که در مجموع میشه روزی شیش صفحه و در سه ماه  و نیم تقریبا قرانو ختم کردیم برای راحتی کارمونم از نرم افزار قرانی استفاده میکنیم مثلا خودم از قران بیان استفاده میکنم حالا اگه شما بهترشو میشناسید از اون استفاده کنید برای معنی قرانم میتونید از نرم افزارهای صوتی استفاده کنیم هفته ای یکبار یک ساعت و بزار برای گوش کردن معنی قران هر جزئی صوتیش تقریبا یک ساعته در هفته یک ساعت گیر میاد دیگه رئیس شرکتم باشی یک ساعت پیدا میشه  .

یک عهدنامه برای امام زمان تنظیم کنیم و شبای دوشنبه و‌ پنجشنبه قبل از اینکه اقا سر پرونده امون بیاد خودمون حساب کارمون دستمون باشه که مثلا اقا من از پنجشنبه تا دوشنبه بخاطر شما اصن دروغ نگفتم فقط کافیه اینکار کنیم تا ببینیم اقا چجوری میکشونتش طرف خودمون اون حس قشنگ امام زمانی رو‌حس میکنیم به طرز عجیب غریب زندگیمون عوض میشه  و اینکه هر دوشنبه و‌پنجشنبه عهدنامه امون رو تمدید کنیم‌و‌چیزای جدید بش اضاف کنیم .

صبح ها که از خواب پا میشی یه سلام به امام زمان بده و بعد به کارات برس . اگه نماز نمیخونی از الان شروع کن از همین الان  . بالاخره این تحوله باید از یه جایی شروع شه دیگه:)

لابه لای اهنگای تو گوشیمون یه نیم ساعت سخنرانی گوشی کنیم پیشنهاد من اینه سخنرانی حاج اقا سید احمد دارستانی در مورد محبت خدا رو حتما حتما گوش کنید اشک هر دل سنگی رو در میاره نمیخوام اغراق کنم اما تا یه ماه تضمینی شارژی .

نمیخوام پیشنهادمو  به کسی تحمیل کنم اما بیاین یه هفته امتحانی فقط یه هفته انجامش بدیم به امتحانش می ارزه تو گیر گیرای دنیات یه جایی برای پیشنهادای منم بزار یه جایی برای خدا و ولی خداهم بذار . اگه کسی پیشنهادی داره حتما بگه تا همگی فیض ببریم .
در پناه حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)