سلام دوستان

مدتیه ذهنم بد جوری آشفته ست کار زشتی کردم شاید از نظر خیلیا زیاد زشت نباشه اما با توجه به شخصیت و اعتقادات خودم کارم قبح شکنی بود من حق الله خیلی بر گردنم هست  اما از حق الناس بشدت میترسم چون معتقدم حلالیت گرفتن از خدا خیلی آسونتره تا بنده هاش .

احساس میکنم با کاری که کردم یکی از بنده های خدا رو به گناه کشوندم هر چند خودشم مقصر بود .

ماجرا از این قراره که من تو اینستا یه پیج با نام مستعار دارم یه شب یه شخص سرشناس رو فالو کردم . مشخصه تازه اومده اینستا ، بعضی وقتا تو تلویزیون میدیدمش نمیتونم اسمش رو بگم بعد زیر پست شون براش کامنت گذاشتم یهو دیدم اومد تو دایرکتم برام قابل باور نبود با خودم گفتم مگه طرف دیوونه ست فکر موقعیتشو نکنه معمولا آدمای سرشناس اینکارو هیچوقت نمیکنن .

تشکر کرده بود بخاطر تعریفی که ازش کرده بودم و منم بهش گفتم باورم نمیشه شما خودت باشی یا پیج دست کسیه یا جعلیه دیدم یه سری چیزا میگه انگار واقعا خودشه یعنی بعدها فهمیدم واقعا خودشه ازم عکس و مشخصات میخواست شمارشم داد من که به مسایل محرم و نامحرم اهمیت میدادم اولش سرد برخورد کردم .

اما بعدش برام جالب بود گفتم بذار از شخصیتش سر دربیارم و از اونجایی که خیلی محتاطم عکس یه دختر خارجی رو فرستادمم بالاخره حرفاش به بحثای هیکل و س ک س ی کشید منم از یه طرف اهلش نبودم خودمو به کوچه ی علی چپ میزدم از یه طرفم برام جالب بود .

شیطون رفته بود زیر جلدم میخاستم از مسایل خصوصیش سر دربیارم براتون خلاصش کنم کار به جایی کشید که گف عکس بدنتو بده منم واسه اینکه از دستش ندم چند تا عکس از نت و اینستا برداشتم و  که مثلا عکس بدن خودمه بهش دادم تو دلم میدونستم کارم زشته .

اما کور و کر شده بودم . انگار چند روز پیش دیدم دیگه جوابمو نمیده منم دیگه عذاب وجدان گرفته بودم بهش پی ام دادم نصیحتش کردم گفتم تو متاهلی ما اشتباه کردیم و گناهه و کنار بذار اینکارا رو و این حرفا اونم بلاکم کرد .

حالا دارم دیوونه میشم میترسم در آینده شوهر خودمم اینجوری بهم خیانت کنه و از طرفی هم میترسم به گناه افتاده باشه حتی روی توبه کردنم ندارم .

شرمنده ی خدام . لعنت به من ، بنظرتون خدا منو می بخشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)