سلام

من یه دختر 19 سالم که در دوران نامزدی به سر میبرم.. متاسفانه احساس میکنم نامزدم خیلی بهم گیر الکی میده و همیشه ایراد میگیره ، چرا فلان لباسو پوشیدی ؟ این رنگ چیه ؟

ولی اون فقط از کم و کاستیا میگه هیچوقت نمیگه اره این خوبه از هیچی راضی نیس یه جورایی احساس میکنم اصلا قبولم نداره واقعا احساس پوچی میکنم دوس دارم فقط گریه کنم .

من دوس دارم نامزدم بهم محبت کنه یا گاهی خوبیامم ببینه واقعا خستم من بهش احترام میذارم ، میگم دوست دارم از کلمات محبت آمیز استفاده میکنم .

سعی میکنم تا جایی که امکان داره ارضاش کنم ولی خوب هیچوقت نمیبینه و دارم روز به روز سردتر میشم . اگه من حساسم بگین اگه هم نه کمکم کنید چطور خودمو براش لوس کنم ناز کنم . من دوسش دارم میخوام براش بهترین زن بشم شاید من بلد نیستم یا توقعم زیاده نمیدونم..

کمکم کنید لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)