سلام کاربران محترم وبلاگ خانواده برتر
من یه دختر 27 ساله ام. چند وقتی میشه که به خاطر یه مشکلم میرم پیش دکتر، بدون مقدمه چینی اولش احساس میکردم از دکتره خوشم میاد!! با ادامه روند درمان این احساس تشدید شد تا اینکه فهمیدم ایشون مجرد هستن! البته قبلا ازدواج کردن بچه هم دارن ولی نمیدونم به چه دلیلی الان مجردن. شاید به نظر عجیب باشه ولی الان احساسم بهشون جدی تر شده.
محض اطلاع دوستان، ایشون روانپزشک نیستن. چون اینجور مسائل زیاد پیش میاد بین راوانشناس ها و بیمارانشون به خاطر رابطه صمیمی ای که پیش میاد. من واقعا شیفته ظاهر،طرز برخورد و شخصیت آرام ایشون شدم. اما آیا این احساس راه به جایی داره ؟ من میشناسم دخترایی رو که استاد دانشگاهشون ازشون خواستگاری کرده ولی شما دیدین پزشکی به مریضش علاقه مند بشه؟
حالا سوال من از شما اینه که طبق مشاهدات و تجربیات شما من باید ایشون رو فراموش کنم یا باید تلاش کنم برای اینکه نظرشون رو جلب کنم؟ اصلا چطور میشه نطر یه دکتر رو جلب کرد؟ ملاک یه دکتر برای ازدواج چیه؟ آیا میشه یه دکتر خیلی معروف با یه دختر معمولی ازدواج کنه؟ چطوری میتونم بهش بفهمونم که بهش علاقه دارم؟
ایشون فکر میکنم حدود 45 باشن. میدونم عجیبه ولی نمیخوام همین طوری از سر این احساسم نسبت بهشون بگذرم
خواهش میکنم کمکم کنین.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)