سلام

من دختری 25 ساله هستم که تحصیلم در مقطع لیسانس  شش سااااااااال طول کشیده و الان ترم آخرم. این ترم هم درسم تموم بشه همیشه حسرت میخورم که چقدر کوتاهی کردم و درس نخوندم و فکر پیچوندن درسام بودم!

همیشه درس خوندن رو پشت گوش مینداختم. از بچگی آرزوی موفقیت تحصیلی و شغلی داشتم و میگفتم من میخوام دانشمند بشم!!! اما حالا هیچی ندارم. نه تحصیلات درست و حسابی که بهش افتخار کنم و نه شغل پردرآمد و خوب.

آخر هر ترم به خودم میگفتم ایندفعه دیگه میخونم و معدل خوبی میگیرم ولی بازم کوتاهی میکردم. از همون ترم اول میگفتم ترم بعد دیگه میخونم. الان ترم 13 هستم و هنوز اون بچه درسخونه نشدم! ایندفعه دیگه امیدم رو از دست دادم. بخصوص اینکه نامزد دارم و این یعنی بعدا کلی مسئولیتهای دیگه رو باید بر عهده بگیرم و شرایطم سختتر هم میشه...

هر وقت تصمیم میگیرم یه کاری کنم، چند روز اول رو خوب پیش میبرم ولی بعدش دیگه به تلاشم ادامه نمیدم و میگم بیخیال بابا...! (شکلک ناراحت ) 25 سالمه و هنوز یه لیسانس نگرفتم. چکار کنم که دیگه وقتی یه هدفی رو انتخاب میکنم تا آخرش پاش بمونم و به بهترین نحو انجامش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)