سلام

خب من یه دختر 19 ساله ام. من خیلی بچه دوست دارم، عاشق بچه ام غش میکنم برا بچه دلم میخواد خودم مادر چهار ، پنج تا بچه بشم در آینده. ولی به چیزی دیدم که واقعا میخواستم بالا بیارم.

تو اینستا یه عکس از ( عذرخواهی میکنم ) شکم یه خانم باردار دیدم و واااااقعا زهره ترک شدم. قلبم ریخت مردم از ترس. همه‌ ش فکر میکردم وای خدا الان دلش پاره میشه. اصلا ترسی رفته تو وجودم با دیدن اون عکس. خیلی ترسناک بود. دیگه بچه دوست ندارم . وقتی بهش فکر میکنم خیلی میترسم.

خانونا، منم خواهر کوچیکتون، شما ام اینجوری بودین؟ نمیترسیدین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)