سلام

من یه دختر 18 ساله م . راستش روزایی که عادتم اصلا نمی‌تونم درس بخونم . 3 روز از درد وحشتناک ... ، 4 روز بخاطر فکر به مسائل جنسی و .... .

واقعا نمی‌تونم خودمو کنترل کنم و خیلی خیال پردازم، به طور مثال به خرید رفتن با همسر آیندم فکر می‌کنم و باعث میشه که نتونم درس بخونم . به نظر شما چطور خودمو کنترل کنم که از مسیر درس خارج نشم ؟

وقتی حالم خوبه روزانه 10 ساعت می‌خونم ولى این افکار و حالات ...

خواهش می‌کنم کمک کنین .

سپاس از شما


مرتبط :

خیال بافی های جنسی دست از سرم برنمیدارن

خیال بافی های زیاد یه دختر نوجوان منشا روانی داره ؟

دنیای خیالیم منو رو پا نگه داشته

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

موقع خیال پردازی جنسی ناخودآگاه عطسه می کنم!

آیا با شوهر خیالی تون ازدواج کردید ؟

زندگی من به کار و خیال پردازی خلاصه شده

آیا خیال پردازی های قبل از ازدواج، بعد از ازدواج محقق میشه؟

تو خیالم با یه مرد مهربون زندگی میکنم

خیال بافی جنسی در قبل از خواب گناهه ؟

خیال پردازی جنسی چه تاثیرات بدی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)