با سلام  خدمت همه دوستان عزیز

پسری هستم 30 ساله مجرد . کارشناسی روانشناسی دارم و شغل ازاد ، از یک خانواده مذهبی و خودم هم فردی مقید و مذهبی هستم و به نظر خودم و دیگران فردی با روابط اجتماعی بسیار بالا، مهربان ، خانواده دوست ، مذهبی ، با اخلاق و چهره متوسط یا متوسط به بالا .

اما مشکلی که الان به شدت اذیتم میکنه و دچارش شدم رو خدمت دوستان عرض میکنم و عاجزانه  درخواست دارم بخصوص از خانومها تا با نظراتشون کمکم کنن.

بنده از 25 سالگی دچار ریزش مو شدم و  موهام تقریبا ریخت . چند سالی میشه به خاطر اینکه به دلایل پزشکی نتونستم موی طبیعی بکارم و از ترمیم مو استفاده میکنم . یعنی موهای غیر قابل رشد ولی طبیعی که به موهای سر بافته میشه یا به وسیله چسب و ... به سر متصل میشه و چهره کاملا طبیعی رو نشون میده که احدی در جمع یا بیرون از خانواده متوجه چنین قضیه ای نمیشه .

هزینش هم بالاس ولی برا بنده مشکلی نداره .با این شرایط اعتماد بنفسم به  شدت پایین اومده . من دنبال دختری هستم که دارای یه سری معیارهای ظاهری ( مثل به دل نشستن و تقریبا زیبا و چهره ای که از کودکی تو ذهنم بوده ) و معیارهای شخصیتی مثل مذهبی و خانواده دار و مهربون و ... تقریبا مثل خودم .

ولی تا الان جرات نکردم برم خواستگاری و هیچ اقدامی نکردم چون نگرانم که نکنه تو همون جلسه اول با داشتن همه خصوصیاتی که بنظرم هر دختری توقع داره مرد زندگیش داشته باشه ولی با مطرح کردن این موضوع بهم جواب رد بده .

دو مورد خیلی خوب رو بهم معرفی کردن که از همه لحاظ هم کفو هستیم .خانواده ، فردی و اجتماعی و حتی مالی . ولی واقعا استرس دارم که اقدام کنم . نمیتونم  برم .

ازتون خواهش میکنم بفرمایید چیکار کنم ؟ ایا این مسئله واقعا برا دخترها مهمه ؟ یا  من اشتباه فکر میکنم ؟ واقعا خودم رو باختم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)