سلام
سنم حدود سی سال هست و حدود 6 ماهی هست که تصمیم به ازدواج گرفتم و یه سوالی تو ذهنم هست که از خیلی ها پرسیدم و جواب های خیلی متفاوتی گرفتم.

مشکل من تشخیص کفویت هست!! (البته میدونم یکم خنده دار به نظر میرسه، اونم تو این سن) من شرایطم رو میگم:

سنم حدود 30 سال، شرایط کاری: دانشجوی دکتری، بورسیه هیئت علمی ( بعد از دفاع که حدود یکسال دیگه هست)، مدیر عامل یه شرکت دانش بنیان ، وضعیت مالی: آپارتمان و ماشین دارم ، خانوادگی: یه خانواده ی معمولی با سطح مالی متوسط.

یه سری کفویت ها معلوم هست و سوالی ندارم. سوالم در مورد کفویت خانواده ها و خودم هست. من به شرایط فعلی خودم و آیندم نگاه میکنم باید با یه خانواده ی سطح بالاتر از خانواده ی خودم ازدواج کنم ولی اگه بخوام با کفویت خانوادگیم حفظ بشه نمیدونم بعدا به مشکلی بر میخورم یا نه.

این رو هم بگم که اگه یه دختر با همین شرایط پیدا میشد که کفویت خیلی جای سوال نداشت ولی تا حالا که کسی معرفی نشده ( بعدا رو توکل به خدا) . در ضمن بگم که اصلا این یه معیار نیست که با خانواده ی پولدار و ... ازدواج کنم. منظورم سطح فرهنگی اون خانواده هست بیشتر.

یه مسئله ی دیگه اینکه واسه ی همه ی خانواده ها و خانم ها خیلی خیلی احترام قائل هستم و به کسی یا خانواده ای توهین نکردم.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)