سلام

من دخترم چند سالی هست که ترک تحصیل کردم. الآن دوباره می خوام ادامه تحصیل بدم. رشته ام ریاضی و فیزیک بود. اول چند تا از دروس سوم رو باید امتحان بدم و بعد میرم چهارم دبیرستان. حالا از شما سوال دارم؛ 

از اون جایی که من تا سوم رو خوندم فقط امتحانات موندن که اون ها رو بدم، آیا اگه بخوام می تونم تغییر رشته بدم؟! اگه تغییر رشته بدم یعنی باید از اول برم دوم دبیرستان از اول بخونم؟! یا باید امتحانای سومم و حتماً بدم تا بتونم رشته م رو عوض کنم؟!

ولی من خودم اصلاً دوست ندارم رشته م رو عوض کنم و به ریاضی علاقه دارم. ولی مسئله اینه که الآن هر چی جبر و فیزیک و حسابانه، فراموش کردم، انگار نه انگار روزی این درسارو خوندم، حتی یک دونه از مسائلشو یادم نیست. با این حساب چطوری غیر حضوری بخونم شون؟! بزرگسالان حضوری می تونم برم؟ ولی حضوری پول زیاد می خوام. می خوام غیر حضوری بخونم ولی تو رو خدا بگید چه جوری؟ 

یه سوال دیگه، آیا اگه سوم قبول شدم، برای چهارم دبیرستان می تونم با دخترهای دیگه برم مدرسه یا نمی شه و باید برم بزرگسالان؟! من تا سوم خوندم، پیش نرفتم. اگه رشته م رو عوض کنم چه رشته‌هایی می تونم برم؟ 

من خیلی دوست دارم همین رشته م رو ادامه بدم ولی چرا درس ها یادم نیست خدااا؟! به سوالاتم جواب بدید ممنون فقط خواهشاً اشتباهی جواب ندید و از جواب تون مطمئن باشید.

من فعلاً نمی تونم خودم برم بپرسم شما هر کی تجربه داره بگه.

ممنون



مرتبط:

در 30 سالگی به خاطر رشته پزشکی در کنکور شرکت کنم دیر نیست؟

دخترم، دو دلم که ادامه تحصیل بدم یا ترک تحصیل کنم؟

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

می خوام ترک تحصیل بکنم

ادامه تحصیل شانس ازدواج یک دختر رو کم می کنه یا زیاد ؟

تحصیلات بالای دخترها یه مانع برای ازدواجشون حساب میشه ؟

انگیزه ی دخترانی که ادامه تحصیل رو به ازدواج ترجیح میدن چیه ؟

دختر تحصیل کرده ای هست که خونه داری رو ترجیح بده ؟

بحث در مورد تحصیلات خانم ها و آثار آن در جامعه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)