سلام

من یک پسر حدود ۲۶ ساله هستم کارشناسی ارشد دارم ولی متاسفانه کار مناسبی نتونستم پیدا کنم ولی از طرفی اهل کارم‌ و بیکار‌ نمیشینم . از لحاظ ظاهری لطف خدا شامل حالم شده و خوبم و طبع گرمی هم دارم . حالا بریم سراغ سوال اصلی من ؛

مشکل بزرگی در انتخاب همسر دارم که اولیش بحث ظاهری قضیس ...

به هر دلیلی از ابتدای زمانی که تصمیم‌ به انتخاب گرفتم همیشه دخترهایی رو‌ می پسندیدم که حدودا ۳۰ ساله بودن و از نظر فیزیکی به قول عامه کمی جا افتاده بودن اوایل فکر نمی کردم مهم باشه ولی الان احساس میکنم اصلا به دخترهای سن کمتر با فیزیک لاغر اصلا تمایلی ندارم و از طرفی به خانمهای بالای سی سال تمایل دارم ...

علتش رو‌ نمیدونم ولی هیچ وقت این دخترهای هم‌ سن یا کوچکتر رو نمیتونم به عنوان همسر تو ذهنم تصور کنم .

سوال بعدی که مهمتر هم هست اینه که از لحاظ انرژیک خیلی بالا هستم و هایپر اکتیو و دوس دارم همسرم هم همینطور و از طرفی ریشه های سنتی مذهبی در من زیاده به خاطر خانواده و دختر هایی هم که می پسندم از لحاظ اخلاق و فعالیت اجتماعی به مسایلی مثل حجاب کمتر توجه دارن و یا اسمش بذارید تناقض بزرگ در انتخاب من که دختری میخوام‌ که حد عرف رعایت کنه ولی از طرفی خودس مستقلا انتخاب کرده باشه و فعالیت اجتماعی بالا داشته باشه...

در نهایت اساسی مشکل دارم در انتخاب هر کدوم از شرایط فیزیکی یا اخلاقی اجتماعی رو اولویت قرار بدم ؟ نمی خوام بعد از ازدواج چشمی به غیر همسرم داشته باشم . حالا بعد اینها یک جمله بگم . من در کودکی مبتلا به هپاتیت ب شدم . که ناقل سالم ( یعنی بدون علایم و سالم‌ سالمم ) و ویروس در‌ بدن من مسالمت آمیز زندگی می کنه و نیازی به درمان نداره ولی باید همسرم واکسن بشه  و هیچ نگرانی نداره . فقط نمیدونم چطوری با همسرم مطرح کنم؟

ممنون از جواب هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)