سلام
من 26 سالمه فارغ التحصیل ارشد یه رشته مهندسی هستم کار خوبی دارم و آدم فعالیم هستم شخصیت آرومی دارم و رفتار اجتماعی خیلی خوبی دارم.
چند ماه پیش سر یه کلاسی ( نه کلاس دانشگاهی ) با یه خانوم آشنا شدم اولش اصلا هیچ ارتباط و نظر و احساسی در کار نبود یعنی هیچ دلباختگی لحظه ای در کار نیست اما بعد بنا به دلایلی که توضیحش مفصله بیشتر باهاش آشنا و صمیمی شدم و از اخلاق و شعورش خیلی خوشم اومد .
اما من تو زندگیم اصلا اهل ارتباط و رابطه با جنس مخالف نبودم و تو این مورد بی تجربه ام دلیلمم مذهبی نبوده، بیشتر هدفام برام مهم بوده در کل سرم تو زندگیم بوده ( نه که موقعیتش نبوده خب منم چند سال دانشجو بودم موقعیت کاری خوبی داشتم و دارم، کلا نمیخواستم آدم دم دستی باشم احساسم برام مهم تر از نیازم بوده ) .
خلاصه اینکه این خانوم از من 3 سال بزرگتره اما اخلاقامون خیلی شبیه ( من اصلا با هم نسلای خودم راحت نیستم اصلا حرف مشترکی نداریم انگار من مال این نسل نیستم همه دوستای من دهه 60 ی هستن ) من واقعا بهش علاقه مند شدم و قصدمم ازدواجه .
اینو میدونم که بهم اعتماد داره و تو دنیای دوستی از من بدش نمیاد و منو ادم موجهی میبینه من با این اختلاف سنی اصلا مشکلی ندارم ( حتی خانوادم هم در جریانن و اونقدر بهم اعتماد دارن که حتی استقبالم کردن ) اما نگاه اونو نمیدونم!
حالا بالاخره بعد از 8 ماه آشنایی چند روز پیش که بیرون رفته بودیم خیلی محترمانه و در کمال صداقت درخواستمو بهش گفتم و ازش خواستم که هر مدت که میخواد فکر کنه و با خانوادش مشورت کنه ( خانوادش یه شهر دیگن ) واکنش بدی نداشت اصلا، یه خورده جا خورد ولی به همه صحبتم کامل گوش کرد و فقط تو چشام نگاه کرد و با حرکت سر گاهی تاییدم میکرد و جالب اینکه حتی ذره ای برخودش عوض نشد و با همون صمیمیت قبلی حتی بهتر بخاطر اینکه استرس منو کم کنه .
الانم تقریبا هفته ای 3 ... 4 بار میبینمش اما رفتارش مثل قبله البته فکر کنم نسبت به محبتی و رفتاری که از من دیده بود تا اندازه ای اینو حدس زده بود چون خانوما تو این موارد خیلی حسشون قویه.
خیلی دلم میخواد بدونم چه جوابی میده حداقل قبل از اینکه برم نتیجه فکر کردنش رو بپرسم بتونم حدس بزنم! دل تو دلم نیست.
لطفا منو "راهنمایی" کنید به مشورتتون نیاز دارم...
حتما اینم خوب میدونید که سن شناسنامه ای صرفا یه ملاک قانونیه که فاصله از زمان تولد رو نشون میده و سن واقعی افراد نسبت به ژن، محیط و شرایط و تربیتشون میتونه بیشتر یا کمتر از اون باشه.
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)