سلام دوستان

من دختری هستم بالای 25 سال و حدود 3 سالی میشه که با پسری که 2 سال از خودم کوچیک تره آشنا شدم و تا حدودی هم خانواده هامون در جریان هستن و بخاطر درست شدن شغل پسر ازدواج نکردیم.

اما الان یه دو ماهی میشه که بهم شک کرده هر موقع که همو میبینیم گوشیمو چک میکنه. همیشه خوابایی میبینه که من بهش خیانت کردم. من قبلا یه آشناییتی با یه پسره در حد خواستگاری و 2 ماهه داشتم که همیشه اونو بهم سرکوفت میزنه موقع دعواهامون.

حالا موندم که چیکار کنم با هر کی که در این مورد حرف میزنم میگن بیخیالش شو چون با شکاکی نمیشه زندگی متاهلی رو شروع کرد.

تو رو خدا راهنماییم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)