سلام دوستان عزیز

بنده پسری 24 ساله هستم که از 15 و 16 سالگی مشکل خجالت و کم رویی شدید داشتم یعنی هر چی بگم کم گفتم . علتش هم مشکل بزرگی بینی هست. یعنی فکر میکردم  بیش از حد حساس شدم ولی بعد که چند جلسه روانشناس رفتم با بررسی و تعریف زندگیم اونم نتیجه این همه بدبختی رو همین بینی اعلام کرد .

خب الان ازتون راهنمایی می خوام چون نه دوستی دارم و نه روم میشه از کسی مشورت یا سوال بپرسم .

بنده از شهر شیراز هستم . چند روز پیش رفتم پیش دکتر کبود خانی گفت من بینی تو رو عمل نمی کنم و خودش دکتر بهروز گندمی رو بهم  معرفی کرد .

الان هر چی داخل اینترنت تحقیق میکنم همه میگن دکتر خسروی نژاد الان موندم کدومش برم عمل کنم و یه نکته دیگ هم برم من یه کم سخت با بینی نفس میکشم و بینی گوشتی دارم و اصلا قوز نداره صاف صاف . دکتر خسروی نژاد متخصص جراحی پلاستیک هست و دکتر گندمی متخصص گوش حق و بینی

لطفا کمکم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)