سلام

همان طور که اکثریت میدانید برخی از امامان و البته پیامبر سرمه میکشیدند و حنا میگذاشتند ، زدن موی دست و پا هم در دین اسلام مستحب می باشد1

پس چرا امروزه دختران به پسرایی که موی دست خود را میزنند و یا اگر حنا بگذارند القاب ناشایستی نسبت میدهند؟ چرا برخی ها با تمیز و مرتب بودن مردان مخالف هستند؟ چرا به پسرانی که اندکی از ابروی خود را مرتب کنند گیر داده میشه؟ چرا اگر پسر نوجوانی بر حسب سنش شلوار رنگی بپوشد به او نیز گیر داده میشه؟ چرا عمل بینی برای پسران عملی ناشایست اطلاق میشه؟ چرا خانم ها زیبایی رو فقط برای خودشون میخوان؟ مگه مرد ها به دخترانی که تیپ های پسرونه میزنند چیزی میگن یا گیر میدن؟ مگه خود شما خانم ها (بد حجاب ها) نمیگید که تیپ هر کس مربوط به خودشه؟ پس چرا به پسری که بخواد کمی زیبا بگرده گیر میدید؟

و جالبه مگه همین شما خانم ها (بعضی ها) نبودید که عاشق چهره هایی نظیر جاستین بیبر،جانی دپ،برد پیت و .... شدید؟ خوب پسران امروزه هم سعی دارند که انان را الگوی خود قرار دهند تا به دل شما بنشینند .

البته من با ارایش های زنانه نظیر رژ لب زدن و پنکک و ریمل به شدت مخالفم اما بنظر بنده زدن موی دست یا مرتب کردن ابرو و یا لباس رنگی پوشیدن مشکلی نداره که بعضی ها به این گروه از پسرا القابی چون ترنس و یا حال بهم زن و ... رو اطلاق میدهند . بی ادبی بدتره یا تیپ بد زدن؟


#نماینده ای از طرف پسران این چنینی

1 : منبع ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)