سلام

یه غلطی کردم و حالا موندم توش !

من با یه پسر به صورت چت دوست بودم. فقط چت بود. اصلا یک بار هم همدیگه رو ندیدیم با این که خودش خواسته بود. قصدمون ازدواج بود ولی شرایطش رو نداشت برا همین دوتامون خیلی محترمانه از هم خداحافظی کردیم.

بعد از مدت کوتاهی من نامزد کردم. و به ایشون گفتم که دیگه هیچ وقت پی ام نده اونم گفت باشه و برام آرزوی خوشبختی کرد. به نظرم پسر بدی نبود. واسه همین هم خیلی استرس نگرفتم و خطم رو هم عوض نکردم. الان بعد از چندین ماه یه پی ام خالی فرستاده تو واتساپم نمیدونم میخواد اذیت کنه یا چی.

ولی خیلی میترسم. من شوهرم و زندگیمو دوست دارم و به هیچ وجه نمیخوام حس کنه که بهش خیانت کردم. و میدونم که اگه بفهمه من قبل از ازدواج با کسی حتی چت کردم حسابی بهم میریزه. نمیخوام ذهنیتش ازم خراب شه خیلی استرس دارم چیکار کنم خطمو عوض کنم؟

بخدا دارم دیوونه میشم من شوهرمو زندگیمو دوست دارم. میخوام حفظش کنم . یه چیز دیگه که نمیدونم ربط داره بهش یا نه! : پروفایل استاتوسم رو everyone بوده این چند وقت . ممکنه فکر کرده باشه شمارشو save دارم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)