سلام دوستان عزیز

حقیقتش من یه سوال برام پیش اومده:

من و نامزدم با هم همکاریم من 25 ساله و اون 31 ساله مشکلم اینه که من زیادی روی رابطه همسرم با خانم های دیگه حساسم. البته برعکسش در مورد نامزدم هم صادقه. حالا مشکل من:

همسرم رابطه خیلی صمیمانه و دوستانه ای با دخترا و خانم های همکارش داره، و وقتی اتفاقی من سر میرسم خودشو جمع و جور میکنه . تا الان هزار بار مچشو گرفتم،حالا خدا نکنه یکی از همکارای مردمون با من حرف بزنه، اون وقت که دیگه نه تنها بعدش با من سرسنگینه بلکه میره با اون آقا هم کلی دعوا میکنه جوری که همکارای نزدیکمم موقع حرف زدن به صورتم نگاه نمیکنن، اگه رابطه با نامحرم بده چرا خودش رعایت نمیکنه اگه هم نه چرا منو محدود میکنه. از رابطمون رسمی چیزی نگفتیم ولی خب با این کارا همه میفهمن!

اصل سوالم از آقایون:

میشه توی یه پست جدا تمام اخاق و خصوصیات جنس خودتون رو بگید: والا من تجربه نداشتم همش سرم به درس و کار و کامپیوترم بوده .

خدایی بگم من واقعا خوش رو خوش برخوردم همه هم منو دوست دارن از نظافتچی بگیر تا مدیر شرکت حتی این نامزدمم اوایلش خیلی بد برخورد بود بعد که دید برخورد چقدر مهمه رویه شو عوض کرد و دقیقا الان مثل من شده.

یه مقدار حس میکنم داره فکر میکنه من ممکنه بهش خیانت کنم. البته دخترای هم سن و سال من همشون شاد و شوخ هستن!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)