سلام
من یه دردی دارم تو سینم که به هیچ کس نمیتونم بگم اینجا رو تنها جایی دونستم که بیام حرف بزنم.
راستش من یه دختر زیر 25 سالم که تازه درسم تموم شده یه اقا پسری از هم کلاسی هام یک ساله که به من ابراز علاقه کرده و به قول خودش از سال اول دانشگاه دوسم داشته ولی چون شرایطش اماده نبوده بهم نگفته که من مخالفت نکنم .
الانم بخاطر اینکه دیر نشه اومده بهم گفته ولی هنوز کار نداره متاسفانه پدر هم نداره که پشتوانه ی مالی داشته باشه حداقل . توی این یک سال من واقعا عاشقش شدم هم اخلاقش خیلی خوبه هم از نظر مذهبی به من میخوره هم واقعا نیتش پاک و چشم و دل پاکه. ولی تنها مشکلش کاره که نداره.
مدام میگه پایان نامم که تموم شد میرم سر کار تا یه سال پول پس انداز میکنم بعد میام خواستگاریت البته ناگفته نماند به مادرش گفته و ایشونم مخالفت نکردن فقط گفتن باید اول کار پیدا کنی که دختر مردم بدبخت نکنی.
حالا چند روز پیش داشت محاسبه میکرد میگفت شاید نتونم تا یه سال مقدار پولی که نیازه رو جمع کنم ولی دوست داره منتظرش بمونم چون خیلی دوسم داره. از طرفی من طاقت این فاصله و دلتنگی رو ندارم و میترسم این همه منتظر بمونم ولی اخرش نشه. تو رو خدا بگین چیکار کنیم ؟
چرا بخاطر مسائل مالی باید ازدواج عقب بیفته؟ :(

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)