سلام

من امسال کنکور دارم  رشتمم تجربیه . درباره رشته میخوام بپرسم به غیر از سه تا رشته تاپ تجربی کدوم رشته ها به نسبت خوبه بازار کارشون ؟

هوشبری؟، فیزیوتراپی؟، مامایی؟، تغذیه؟، رادیولوژی؟، حقوق؟، وکالت؟، ... چی؟ یا هر رشته ای که بنظرتون خوبه ؟ من میخوام کنکور بدم و برم دانشگاه فقط میخوام رشته ای برم که بعدا بتونم واسه خودم مستقل بشم حتی اگه چند سال سختی بکشم و درس زیاد بخونم و...

واقعا مشکلی نیست من میخوام یه درسی بخونم که حرفی واسه گفتن داشته باشم توی اون رشته و بتونم موفق باشم.

حالا نظرتون چیه؟ نظرتون این هست که حتی سال بعد بخونم تا یکی از اون سه تا رشته رو بیارم ؟ دخترم هستم. لطفا نیاین همه فقط بگین حالا فعلا درس بخون بذار نتایج بیاد و ... در کنارش از تجربیاتتون و نظرتون هم بگید.

تشکر

 

بیشتر بخوانید ...

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رشته فیزیوتراپی قبول شدم ، میشه پولدار شد با این رشته ؟

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)