سلام به همه دوستان خانواده برتر...
چند ساله که با این سایت همراهم ولی خوب سوالی مطرح نکرده بودم...
من امسال در کنکور رشته شیمی در یکی از بهترین دانشگاه های کشور پذیرفته شدم ... ، هم چنین طبق کارنامه سبز در رشته مامایی هم در یکی از دانشکده های خوب علوم پزشکی قبول شدم...، امکان این رو دارم که تغییر رشته بدم... ، من واقعا مرددم .

چیزی که باعث این تردید شده رشته شیمی چون تا قبل از ورود به دانشگاه فکر میکردم بیشتر از رشته ای پیراپزشکی به اون علاقه دارم... ، اما بعد از ورود به دانشگاه می بینم که درس های رشته پیراپزشکی بیشتر با روحیات من هماهنگه  گر چه فکر میکنم شاید بعدا علاقه مند بشم...، از طرف بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره
خواهش میکنم راهنماییم کنید


مرتبط با رشته مامایی:

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی دانشگاه آزاد منطقه 2

با چه رتبه ای مامایی دانشگاه آزاد قبول میشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)