سلام خدمت دوستان عزیز

آیا شما به عاشق شدن با یه نگاه اعتقاد دارین؟ من تا قبل از این ماجرایی که برام پیش اومد به این حرف اعتقاد نداشتم و اصلا بر این باور بودم که ازدواج جلوی پیشرفت ادمو میگیره و چرا آدم باید با ازدواج یکسری مسئولیت های جدید رو بر عهده بگیره و مشکلات زندگیشو بیشتر کنه؟ همین طوریشم با افزایش سن آدم مشکلات و دل مشغولی هاش بیشتر میشه  و خیلی از کارهایی که میخواد انجام بده رو نمیتونه انجام بده و بعدا که پیر شد اون میمونه و کلی حسرت کارهایی که میخواسته تو جونی انجام بده و نداده! ولی.....

ماجرای من از روزی شروع میشه که تو دانشگاه تو یک نگاه به یه دختر علاقمند شدم همیشه صحنه ی اولین نگاهم رو بهش یادمه و من تقریبا هر هفته دو سه بار میدیدمش!

اصلا باورم نمیشه که عاشق شده باشم! حالا میخوام بدونم این حسم واقعا عشقه ؟ اینم بگم یه اون دختر هم رشته ایم نیست و تا حالا مستقیم هم باهاش حرف نزدم و این که تو راه دانشگاه می دیدمش فقط صبح و عصرا و چهره ی خیلی زیبا و ..... نداره معمولیه ،برای همین کمتر احتمال میدم حس شهوت داشته باشم بهش چون کلا من به دخترا نگاه نمیکنم .

حتی اگه چهره یه دختری رو ببینم ، بصورت اتفاقی هست و امکان نداره که دفعه بعد ببینمش بشناسمش  چون عادت ندارم رو چهره و اندام دخترا متمرکز بشم . اما از اون وقتی که دیدمش اون دختر رو احساس میکنم یه کمبودی تو زندگی دارم که با اون جبران میشه ،یه حس جدیده ، حالا دیدم به زندگی تغییر کرده .اینم بگم یه حالا اعتقاد دارم عشق با یه نگاه شروع میشه ولی باید با  عقل پیش بره ! و این که گاهی که میخوام کار اشتباهی یا گناهی انجام بده چهره اون میاد تو ذهنم و من اون کار رو انجام نمیدم!

حالا بعد از سه سال از اون ماجرا هنوز ذهنم درگیره ، واقعا این چه حسیه ؟ هر هفته به خودم میگم امروز ازش میرم خواستگاری میکنم ولی نمیدونم چرا نمیشه ! من از دانشگاه  به تازگی فارق التحصیل شدم ولی اون هنوز نه،  دورا دور تونستم رشته ای که میخونه رو بفهمم حتی یک روز رفتم دانشگاه و کلاسی که تو اون روز میره رو پیدا کردم ولی یه ترسی همیشه باهامه که نکنه این عشق یک طرفه باشه یا این که نامزد داشته باشه و... امکان داره این ترم اخری باشه که تو این دانشگاهه و من دیگه اونو نبینم و این که چجوری بهش پیشنهاد بدم و نکنه دیدگاه های ماباهم متفاوت باشه

آیا میتونم بهش پیشنهاد آشنایی بدم و دیدگاه هاشو بفهمم وچند جلسه باهاش صحبت کنم وبعد اگر مناسب بود خانواده رو در جریان قراربدم

و حالا موقعیت مناسبی هست با توجه به نزدیکی امتحانات دانشگاهش ؟میترسم به امتحاناش لطمه بخوره!

چیکار کنم ؟

ببخشید که طولانی شده پیشا پیش تشکر میکنم از دوستانی که نظر میدن!


مرتبط:

عشق در نگاه اول

آیا عشق در نگاه اول تعابیر متفاوتی داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)