سلام

پسری دارم 17 ساله از خانواده مذهبی هستیم . نماز میخوینم و روزه اهل بیت .. به همه چیز اعتقاد داریم.
چند روز پیش موقع خونه تکونی متوجه صحبت تلفنی پسرم با یک دختر شدم . اتفاقی از جلو درش رد میشدم شنیدم درش نصف باز بود و نصف بسته .
از صحبتاش متوجه شدم که دوست دختر شه . هی میگفت "عزیزم ،.... حتی اسمش هم سپیده بود.

نمیتونم به شوهرم بگم باهاش صحبت کنه .شوهرم خیلی مذهبی و غیرتی . میدونم اگه بگم کتکش میزنه از طرفی هم نمیخوام با کسی دوست شه یا بمونه .

نمیدونم چیکار کنم .؟ چطور باهاش صحبت کنم ؟ چطور از مضرات دوستی براش بگم ؟ من اصلا دوست ندارم پسرم دوس دختر داشته باشه نظر شما در این باره چیه ؟

به نظرتون با این وضع جامعه بذارم دوست بمونه ولی دوستی سالم . گفتم از خانواده مذهبی هستیم منم اصلا برام قابل هضم نیست این دوستی ها . نظر شما در این باره چیه؟

یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)