سلام

میشه لطف کنید و به من کمک کنید

مشکل من تو زندگی رابطه جنسی نیست من مشکلم با سر کار رفتن شوهرمه از اونجایی که فعلا کارش ساعتیه و رسمی نشده هر ساعتی دلش بخواد میره مثلا خوابش بیاد میخوابه ۱۰ میره سر کار بعضی اوقات ۱۱من واقعا درمانده شدم هر کاری فکر کنید کردم من حتی به مامان باباشم گفتم که باهاش صحبت کنند ولی فایده ای نداشت میشه خودتون راهنماییم کنید.


پاسخ :

سلام

میشه بفرمائید این کارش چه ایرادی داره ؟ وقتی مدیرش با این طور سرکار رفتن ایشون مشکلی نداره ، چه فرقی برای شما می کنه که چه ساعتی سر کار بره ؟

اگه سر ساعت ، بره سر کار ، تاثیری در رسمی شدن ایشون داره یا نه ؟

به کارش علاقه داره یا نه ؟


در ضمن این موضوع اونقدر مهم نبود که مساله رو بیرون از مطرح کنید . احتمال لجبازی ایشون هم به خاطر مطرح کردن این موضوع وجود داره .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)