سلام 

من رشته تکنولوژی جراحی ( اتاق عمل ) قبول شدم تو دانشگاه ، یزد  رتبم جوری بود که تغذیه یا علوم ازمایشگاهی هم می اوردم ولی دوست نداشتم این رشته ها رو.

بهمن میرم یونی من خیلی ناراحتم و اصلا نمی تونم کنار بیام از تموم کسانی که این رشته رو خوندن  خواهش می کنم جواب بدن که آیا ؛

۱. به این رشته به دید زیر دست بودن پزشک نگاه میشه

۲. آیا واقعا رشته ای هست که اگر پزشک اشتباهی کنه به گردن اون میندازه؟

۳. آیا پرستیژ اجتماعی پایینی داره ؟

۴. آیا وظیفه دارند اتاق عمل رو تمییز کنند ؟

به خدا از فکرش کارم فقط گریه شده . لطفا  صادقانه جواب بدین عاجزانه خواهش دارم شعار هم ندین  نکته خاصی به ذهنتون رسید ممنون می شم بگید

مرتبط:

نظرتان در مورد رشته تجهیزات پزشکی اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی

یه خانم شاغل در اتاق عمل می تونه دارو سازی هم بخونه؟

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

دانشجوی رشته اتاق عمل هستم، میخوام ارشد رو رشته تغذیه بخونم؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بازار کار رشته ی تغذیه خوبه ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته علوم تغذیه

از رشته تغذیه خوشم میاد اما پدرم مخالفت میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)