سلام 

من دانشجوی ترم دوم اتاق عمل هستم میخواستم بدونم از کی باید برای کنکور ارشد آماده بشم و این که چه رشته ای واسه ارشد آینده ش بهتره؟ به نظرتون رشته  تغذیه چطوره ؟ کسی هست که از اتاق عمل ارشدش رو تغذیه خونده باشه؟ 

خواهش میکنم نظر بدین چون هنوز هدفی برای آینده ندارم، نمیدونم ارشدم رو بگیرم یا برم تو بیمارستان کار کنم و حتی نمیدونم اگه ادامه بدم چه رشته ای ؟ و از کی باید شروع کنم...

ممنون


مرتبط:

نظرتان در مورد رشته تجهیزات پزشکی اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی

یه خانم شاغل در اتاق عمل می تونه دارو سازی هم بخونه؟

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بازار کار رشته ی تغذیه خوبه ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته علوم تغذیه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)