سلام

من دخترم، چند روز دیگه 25 سالم میشه . 1 سال و نیم هست که عقد کردم و ایشالا تا چند ماه دیگه ازدواج میکنم.

با همسرم چند سال دوست بودم و با شناخت علاقه ی زیاد با هم ازدواج کردیم و خدا رو شکر مشکلی نداریم. هر دومون هم فوق لیسانس هستیم و از همه لحاظ تقریبا همسطح هستیم.

مشکلی که من چند وقته پیدا کردم اینه که اصلا خوشحال یا ناراحت نمیشم. انگار که هیچ حسی ندارم. حسم نسبت به تمام اطرافیانم حتی مادر و پدر و خواهر و برادرم از بین رفته. اگه اتفاق خوبی بیوفته همون موقع خوشحال میشم و میخندم و اگه اتفاق بدی بیوفته همون موقع ناراحت میشم و گریه میکنم اما قبل و بعدش هیچ حسی ندارم.

یعنی همسرم برای چند ماه میخواست بره جایی و برای من این دوری خیلی سخت بود اما اصلا ناراحت نبودم و عادی عادی بودم تا موقعی که داشت بام خداحافظی میکرد، اون موقع احساس ناراحتی کردم.

من خیلی احساساتی بودم،عاشق خانوادم بودم واسه همین این بی تفاوتی خیلی اذیتم میکنه، میخوام بدونم بیماریه و نیازی هست برم مشاور ؟
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)