سلام

ببخشید مدتیه که دچار یه مشکلی شدم و شدیدا با خودم و وجدانم درگیرم. دختری حدودا 18-19 ساله ام که تازگیا نامزد کردم ( صیغه ایم )و حدودا یه هفته دیگه عقد میکنیم. و واقعا همه جوره دلبسته و وابسته ی نامزدم شدم و اونم همینطور ...

جفتمون هم گذشته ی پاک و خوبی داشتیم . و خیلی به هم اعتماد داریم و چیزی رو از هم پنهون نمیکنیم. حداقل من که تا حالا چیزی رو ازش پنهون نکردم حتی جزئی ترین مسال رو هم با اطلاع و اجازه ی اون پیش میبرم فقط یه چیزو بهش نگفتم که واقعا داغونم میکنه و به قدری داره عذابم میده که حتی یه شب کابوس میدیدم....

ماجرا اینه که نامزدم یه دوست صمیمی داره که مثل برادرش میمونه و خیلی هم هوای همو دارن. اونم اخلاقش خیلی شبیه نامزد منه و مثل نامزدم خجالتی و سر به زیره و نامزدم هم با اینکه غیرتیه و با پسر دایی و پسر عمم که خواستگارم بودن اجازه نمیده زیاد صحبت کنم ولی چون به این دوستش اطمینان داره سعی میکنه مثل برادرم باهاش صمیمی باشم

ولی من از همون اولای نامزدیم متوجه شدم ایشون یه حسی به من دارن و چون خیلی جدی نگرفتم قضیه رو نخواستم به نامزدم بگم که رابطشون بد بشه...

ولی هر بار که من ایشونو میدیم یجوری احساساتشونو ابراز میکردن ولی با این حال هی تاکید میکردن نامزدم چقد دوستم داره و سعی در خرابکردن رابطمون نداشتن چون میدونن که من چقد عاشق نامزدم هستم. در کل ادم نا پاک و منحرفی نیستن ولی نمیدونم چرا این کارا رو میکنن....

یه جورایی به من فهموندن که اول ایشون به من علاقه مند شدن و بخاطر اون کنار کشیدن و ... حتی دفعه ی اخر بهم گفت کاش همه چیز یه جور دیگه بود  ولی هیچ وقت نخواستن بین ما تفرقه بندازن یا جدامون کنن...فقط انگار یه جورای حسرتشون رو میخوان ابراز کنن و همش از اخلاق خوب من تعریف میکنن .....

من هر بار به ایشون میگم تو رو خدا این حرفا رو نزن و مجبورم نکن همه چیزو به مهدی (نامزدم)بگم.....چون میدونم قصد بدی نداره ولی همین که دارم این رف ها و ابراز احساسات دوستشو ازش پنهون میکنم خیلی دارم عذاب میکشم....تو رو خدا کمکم کنید.

راه درست چیه؟؟ باید به نامزدم بگم و بزارم رابطشون بهم بخوره؟؟یا مسئله رو بزرگ نکنم و فراموش کنم؟؟اگه نگم به اعتمادش خیانت نکردم؟؟چکار کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)