سلام

من یک سال و نیم هست که عقدم، معلوم نیست که کی عروسی بگیریم، شوهرم آدم خوبیه ولی یه اخلاق بدی که داره خودشو خیلی از من سر تر میدونه در حالی که من خیلی سر ترم همه میگن.

بابام هم به زور منو بهش داد چون خودم خواستم، حالا مشکل من اینه که اصلا حرف حالیش نمیشه همیشه فکر میکنه جشن عقد ما از همه خیلی بهتر بود همش میگه همه چیزایی که برات گرفتم شاهانه بود ولی اصلا این طور نیست همه خیلی بهتر از من بودن، یه عقد ساده توی خونه گرفتیم، ولی اصلا قبول نمیکنه که، بابام وضعش خوبه و اینکه من تک دخترم هیچی برام کم نذاشته .

تو خرید های شوهرم هم سنگ تموم گذاشته، واسه پاگشا من دویست تومن پول داد ولی ما براش سکه گرفتیم، تولدش و روز مرد هم براش سکه گرفتیم، روز تولد من و روز زن برام هیچی نگرفت، همیشه میگه فلان چیز طلبت ولی هیچ وقت برام نمیگیره، اصلا هم خرید های ما رو نمیبینه ولی خودش کاری نمیکنه برام .

همش منت میزنه که خیلی هم شاهانه هست نمیتونی هیچ ایرادی بگیری، اینم بگم ما از هم دوریم ، هر وقت هم میان پیشم هر دو سه ماه یه بار هیچی برام سوغاتی نمیاره، اصلا هم به روی خودش نمیاره، خیلی خسته شدم از این خود بزرگ بینی و اینکه کارایی که بابام براش میکنه رو نمیبینه مال مردم رو میبینه همش  .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)